Новости проекта
Разъяснение ситуации с рекламой и предупреждением МАРТ
Обновленные функции Schools.by
Голосование
Пользуетесь ли вы мобильным приложением Schools.by?
Всего 0 человек

Школа Актыўнага Грамадзяніна

Дата: 26 января 2023 в 22:05, Обновлено 31 января 2023 в 22:00
Автор: Мохань Ж. И.
118 просмотров

     У рамках рэалізацыі інфармацыйна-адукацыйнага праекта “Школа Актыўнага Грамадзяніна” 26 студзеня 2023 года ў VIII- XІ класах прайшла дыялогавая пляцоўка  “ Гонар за Беларусь. Навука і інавацыі - сучаснасць і будучыня нашай эканомікі». Мэтавая ўстаноўка дыялогавай пляцоўкі: праз  знаёмства з дасягненнямі  беларускіх  вучоных, дзейнасць “Нацыянальнага дзіцячага тэхнапарка” павысіць  цікавасць  вучняў да  навуковай  дзейнасці.

        Адкрыла сустрэчу Шайбак Людміла Уладзіміраўна, класны кіраўнік ХІ класа. Людміла Уладзіміраўна прадставіла вучням госця дыялогавай пляцоўкі – Машэя Мікіту Аляксандравіча,  стыпендыята спецыяльнага фонду Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь па сацыяльнай падтрымцы адоранай моладзі, старшыню Пастаяннай камісіі па пытаннях законнасці, правапарадку і дэпутацкай этыкі моладзевага парламента пры Баранавіцкім Савеце дэпутатаў, сакратара пярвічнай арганізацыі Баранавіцкага гарадскога камітэта Баранавіцкай гарадской арганізацыі грамадскага аб'яднання "Беларускі рэспубліканскі саюз моладзі".

     У інфармацыйным блоку ШАГ 1  “Мы даведваемся” Людміла Уладзіміраўна  пазнаёміла  ўдзельнікаў з тэмай правядзення  адзінага  дня інфармавання  і са зместам інфармацыйных блокаў. Звярнула ўвагу вучняў на тое, што маладое пакаленне павінна рабіць усё магчымае, каб наша Беларусь квітнела і развівалася.

Мікіта Аляксандравіч расказаў вучням пра інавацыйныя тэхналогіі, прыярытэтных накірунках развіцця інавацый у нашай краіне, значымасці навуковых адкрыццяў для паўсядзённага жыцця, падтрымцы маладых вучоных і адоранай моладзі з боку дзяржавы. Пастаянна звяртаўся да вучняў з прапановай, каб маладыя людзі былі актыўнымі грамадзянамі Беларусі, удзельнічалі ў розных праектах і акцыях. Адзначыў, што Нацыянальны дзіцячы тэхнапарк – гэта рэальная дзяржаўная падтрымка адораных вучняў для развіцця іх здольнасцей, тэхнічнай творчасці. Асаблівую ўвагу надаў алімпіяднаму руху па вучэбных прадметах і навуковай дзейнасці сярод вучняў школ. Расказаў пра свае навуковыя адкрыцці, як стаў стыпендыятам спецыяльнага фонду Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь па сацыяльнай падтрымцы адоранай моладзі. З цікавасцю расказаў вучням пра жыццё сучаснай моладзі, пра яе грамадскую дзейнасць, пра валанцёрскі рух. Заклікаў рабят менш часу праводзіць ў  гаджэтах, а займацца лепш даследчай дзейнасцю. Прывёў прыклады  праектаў маладых людзей у рамках конкурсу “100 ідэй для Беларусі”.

 У рамках Шага 2 “Мы разважаем” вучні актыўна ўключыліся ў  абмеркаванне інфармацыі, якая была атрымана ў Шагу1.  Вучні падзяліліся сваімі ведамі аб навейшых распрацоўках у вобласці інфармацыйных тэхналогій. Адзначылі, што сярод асаблівых дасягненняў – айчынныя камп’ютары вытворчасці “Гарызонт”.  Такую тэхніку паставілі ўжо і на рабочы стол Прэзідэнта замест устройства вядомага заходняга брэнда. Расказалі пра свае поспехі ў раённым этапе рэспубліканскай алімпіяды па вучэбных прадметах,  навукова-практычных канферэнцыях. Пацікавіліся, якім чынам адбываецца падтрымка адоранай моладзі ў Рэспубліцы Беларусь.  Мікіта Аляксандравіч давёў да вучняў інфармацыю аб тым, як на ўзроўні дзяржавы ажыццяўляецца падтрымка адораных дзяцей, расказаў пра тое, як трапіць у Нацыянальны дзіцячы тэхнапарк і аб рэальнасці яго выпускнікам паступіць у вышэйшыя навучальныя ўстановы без экзаменаў з 2023 года. Падзяліўся сваімі ўражаннямі ад адпачынку ў лагеры “Зубронак” у дзіцячым узросце ўсяго за 60 рублёў, расказаў пра матэрыяльную дапамогу за перамогу ў навуковай дзейнасці ў памеры 300 рублёў, а цяпер яна складае 30 базавых велічынь.

              У ходзе рэалізацыі ШАГа 3 “Мы дзейнічаем” былі падведзены вынікі мерапрыемства, вучні выказалі думку аб актуальнасці дыялогавай пляцоўкі. Класны кіраўнік адзначыла, што мэта дзяржаўнай палітыкі ў Рэспубліцы Беларусь – стварэнне  ўмоў для паспяховай сацыялізацыі і эфектыўнай самарэалізацыі моладзі, якаснае развіццё патэнцыялу моладзі і яго выкарыстанне ў інтарэсах развіцця краіны.  У Беларусі зроблена шмат для таго, каб маладыя людзі былі ўпэўнены: яны патрэбныя сваёй краіне, менавіта тут ёсць магчымасць кожнаму рэалізаваць сябе. У рамках дадзенага этапу вучні прынялі рашэнне наведаць з экскурсіяй у час вясновых канікул Нацыянальную Акадэмію навук  Беларусі, прыняць удзел у раённым аглядзе інавацыйнай і тэхнічнай творчасці вучняў і работнікаў установы адукацыі вобласці.

                                         

                                            

                                                      

 

Комментарии:
Оставлять комментарии могут только авторизованные посетители.